Ułatwienia dostępu

TABLICA MULTIMEDIALNA

Tablica multimedialna

Nie oddzwonionym narzędziem pomagającym w prowadzeniu zajęć jest otrzymana w ramach programu tablica multimedialna, która została zainstalowana w oddzielnej sali aby każda z grup biorących udział w projekcie mogła z niej korzystać.Umożliwia ona dzieciom poszerzać  wiedzę w sposób bezpośredni  poprzez obserwację, bezpośrednie zaangażowanie w realizowany temat. Uczniowie maja możliwość projektować własne pomysły jak i również realizować polecenia zgodnie z instrukcją nauczyciela. Tablica uatrakcyjnia prowadzenie zajęć oraz zwiększa zaangażowanie dzieci.

 

MATEMATYCY

MATEMATYCY

Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne i dydaktyczno – wyrównawcze w ramach projektu „Szkoła Harmonijnego Rozwoju” przeznaczone są dla uczniów klasy IV. Głównym celem zajęć jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez prowadzenie różnorodnych zajęć,  dostosowanych do indywidualnych preferencji w zakresie stylu uczenia się każdego dziecka: kinestetycy, wzrokowcy i  słuchowcy. Na zajęciach uczniowie będą uczyć się:

INFORMATYCY

INFORMATYCY

Głównym założeniem zajęć prowadzonych dla uczniów klasy IV jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje informatyczne dostosowanych do indywidualnych preferencji w zakresie stylu uczenia się każdego dziecka. Program wykracza poza podstawę programową i ma na celu zastosowanie nowych technologii informacyjnych w procesie uczenia się. Uczniowie zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania różnorodnych programów i narzędzi multimedialnych, a także odnajdywania się w nowym społeczeństwie informacyjnym. Efektem końcowym będzie przedstawienie zdobytych umiejętności w postaci samodzielnie stworzonej strony internetowej.

Zobacz zdjęcia z naszych zajęć >>> GALERIA

Więcej informacji na naszej stronie WWW >>> ZOBACZ

ANGLIŚCI

 

Program zajęć z języka angielskiego w ramach projektu „Szkoła Harmonijnego Rozwoju” przeznaczony jest dla uczniów klasy IV. W zajęciach bierze udział 18 uczniów w grupach kinestetyków, wzrokowców i słuchowców.

MŁODZI PRZYRODNICY

MŁODZI PRZYRODNICY

 

W ramach programu „Szkoła Harmonijnego  Rozwoju” grupa 12 uczniów klasy IV uczestniczy w zajęciach rozwijających kompetencje przyrodnicze.  Poprzez prowadzenie zajęć z wykorzystaniem metod i form pracy dostosowanych do stylów uczenia się, pozytywne wzmocnienia i uświadomienie dzieciom mocnych stron i zalet, łatwiej będzie im przyswajać wiedzę i porozumiewać się z rówieśnikami i dorosłymi, a także wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Treści realizowane na zajęciach obejmują następujące działy : kartografia, właściwości ciał fizycznych, świat pod mikroskopem, organizmy wokół nas, stan czystości najbliższego środowiska, rozpoznawanie skał i minerałów, zjawiska pogodowe.